Австралийското изкушение Джейкъб Елорди е лице на новата кампания “Going Places” на Bottega Veneta. След “коронясването” му като официален партньор и представител на бранда по-рано тази пролет, актьорът събра погледите на всички с последната фотосесия, заснета под зоркото око на Матю Блейзи от фотографа Алек Слот.
Когато се спомене името на Bottega Veneta, в съзнанието на повечето почитатели на модата изникват емблематичните чанти на марката. А за какво ни служат чантите? За носене, за пренасяне. За преместване. Свързваме ги с някакъв вид движение или придвижване. От там се зараждa и идеята за “Going Places” – фотосесията с Елорди е заснета в Юта и Невада. Той може да бъде видян да се движи през драматични природни пейзажи и спираща дъха необятна пустинята.
Матю Блейзи споделя “Bottega Veneta е, в същността си, прагматична, защото е компания за кожени изделия. Тъй като специализираме в чантите, Bottega Veneta често бива свързвана с движението, отиването нанякъде; в основата си крие фундаменталната идея за творчеството в движение.”.
Придържайки се към Венецианските корени на марката, артистичният директор Блейзи умело влива в колекцията си най-различни техники, идеи и мотиви. Това е и неговата препратка към динамичното търговско минало на така любимата ни романтична Венеция. Съвсем в тоналността на този наратив, за пътешестването и досегa с нови места и светове, кампанията включва най-необходимите аксесоари за пътуване, в това число и нов прочит на емблематичната чанта Andiamo – този път в плат и кожа. Към колекцията дизайнерът добавя и weekender чанта за пътуване (това е чанта, в която се побира нужният само за един уикенд багаж), както и кожен колан със змийска тока.