Qatar Airways отбеляза възстановяването на всекидневните полети от София до София на ексклузивен коктейл в The Residence Exclusive Club в София, на който присъстваха корпоративни клиенти, бизнес гости и журналисти. Преди това авиокомпанията събра на обяд и презентация българските туроператори и агенти. „Развълнувани сме да споделим, че между София и Доха има всекидневен полет на „Катар Еъруейз““, каза Мате Хофман, регионален мениджър на превозвача за Южна Европа. София е една от първите дестинации, до която авиокомпанията възобнови операциите си след Ковид пандемията, като пусна по 4 полета седмично през 2021 г., допълни той.

„Летище София е една от вратите към България, а Доха позволява на нашите пътници да пътуват комфортно до много и далечни дестинации“, обяви главният изпълнителен директор на „Летище София“ Хесус Кабайеро.

Всекидневните полети между двете столици позволят и повече възможности за пътувания по света от мрежата на „Катар Еъруейз“, заяви Светлана Узунова, мениджър на авиокомпанията за България.

Авиокомпанията оперира до 152 дестинации по света в момента, като връща във флота си и всичките големи самолети А350 и А380. Възстановени са полетите до Китай, Камбоджа, Япония Ханеда, Буенос Айрес и през следващата година до Осака. Вече са увеличени полетите до остров Бали в Индонезия, Ханой и Хошимин във Виетнам и до Банкок в Тайланд – ще лети 5 пъти дневно, вместо досегашните 4 пъти.

Катар възстанови още програмата си Discover Qatar за безплатно настаняване при над 8 часа престой на летището в Доха между полетите. Освен хотел, се осигуряват безплатни трансфери от и до летището и храна. Ако искате да отседнете в по-висока категория хотели, се заплащат минимални такси. Например за четиризвездни хотели цените започват от 14 долара на човек на вечер, а за пет звезди – от 20 долара на вечер на човек. Резервации се правят директно през сайта на Discover Qatar.

Qatar Airways е носител за 7-ми път на наградата “Skytrax’” и признанието „Най-добра авиокомпания в света“. Сертифицирана е като 5-звездна авиокомпания за качеството на своите летищни и бордови продукти и обслужване на персонала. Продуктовата оценка включва седалки, удобства в кабината, храни и напитки, чистота и др., а рейтингът за обслужване е както за кабинния персонал, така и за наземния персонал. Тя е част от обединението на авиокомпании – One world, в което влизат още British Airways, Iberia, American Airlines, Qantas и други. В нейните самолети има икономична и бизнес класа. В най-големите – А380, е разположена и луксозната първа класа. С тези самолети се оперира от Доха до Банкок, Сидни, Малдиви и др. Авиокомпанията предлага отлично качество на обслужването, богата програма на забавления с филми, музика, телевизионни продукции, игри и уникална храна.