Мобилното приложение на авиокомпанията е перфектният спътник и предлага възможност за минимален контакт във времена на коронавирусС апликацията на Qatar Airways светът е на един клик по-близо и безопасно

Qatar Airways актуализира мобилното си приложение в услуга на милионните си пътници, така че да улесни резервациите и другите услуги и да минимализира физическия контакт в условията на пандемия.

Членовете на Qatar Airways Privilege Club ще добавят 1000 Qmiles към личния си баланс, когато изтеглят апликацията.

Мобилното приложение на Qatar Airways е с персонализиран начален екран, който предоставя най-подходящата информация за всеки потребител.

За тези с предстоящ полет, съществуващата функция на „Моите пътувания“ вече ще е първото, което ще виждат пътниците, за да имат актуална информация за всеки етап от пътуването им. Онези без текуща резервация ще  получават специални оферти, съобразени с тяхното местоположение.

Изпълнителният директор на Qatar Airways Group, негово превъзходителство г-н Акбар Ал Бейкър, заяви: „Нашето освежено мобилно приложение е перфектният спътник. Той им позволява да поемат контрола върху техните планове за пътуване, да бъдат информирани по всяко време и най-важното, да бъде ограничен физическия контакт във времената на Covid-19.

„В Qatar Airways, ние продължаваме да инвестираме в наградени, петзвездни продукти и услуги на всички етапи от пътуването с акцент върху новите технологии. Нашите клиенти очакват дигиталните им взаимодействия с марката Qatar Airways да бъдат толкова безпроблемни, колкото и пребиваването им на борда.  И ние работим, за да гарантираме, че нашите цифрови продукти продължават да бъдат на световно ниво. „

С функцията „MyTrips“ на мобилната авиокомпания, която вече е видима на началния екран, пътниците могат предварително да изберат предпочитаното от тях място и храна, да се регистрират онлайн, да изтеглят бордната си карта на мобилен портфейл. Дори да генерират багажен етикет за отпечатване и да го прикачат към куфарите си си у дома.

Пасажерите могат също така чрез мобилното приложение да получават важни известия за предстоящия полет, настаняването, качването на борда и предаването на багажа. По време на пътуването апликацията може да се използва за проследяване на багаж и резервиране на услугите за посрещане и помощ на международното летище Хамад в Доха.

Мобилното приложение на Qatar Airways продължава да се обогатява. Преди пътуване клиентите могат да проверят най-новата информация относно изискванията на държавата, към която са се насочили, включително информация за виза и паспорт.

 

 

Предоставяйки лесни опции за резервация, апликацията включва и инструмент за камера, позволяващ на пътниците да направят снимка на паспорта или разплащателната си карта, без да се налага ръчно да въвеждат тази информация при напускане.

Междувременно членовете на програмата за лоялност на Qatar Airways, Privilege Club, могат да използват приложението за безпроблемно влизане с пръстов отпечатък или разпознаване на лицето, да резервират пътуване, използвайки Cash + Qmiles, да управляват своите акаунти и много други. Клиентите могат да изтеглят мобилното приложение на qatarairways.com/App

За да гарантира, че пътниците могат да планират пътуването си спокойно в сегашната ситуация на пандемия, авиокомпанията разшири правилата си за резервации, за да предложи още по-голям избор на своите клиенти.

Qatar Airways позволява неограничени промени в датите и пътниците могат да променят местоназначението си толкова често, колкото е необходимо, ако е на разстояние от 5 000 мили от първоначалната точка. Авиокомпанията няма да начислява никакви разлики в тарифите за пътувания, извършени преди 31 декември 2020 г., след което ще се прилагат правилата за тарифите.

Всички билети, резервирани за пътуване до 31 декември 2020 г., ще бъдат валидни за две години от датата на издаване. Пълните условия вижте на http://qatarairways.com/RelyOnUs

Освен това Qatar Airways има стабилни мерки за безопасност на борда на пътниците и кабинния екипаж. Авиокомпанията е предоставила лична защитна екипировка (PPE) за кабинния екипаж, която включва ръкавици, маски за лице, предпазни очила и нова защитна рокля, която е монтирана върху униформите им.

Въведена е и модифицирана услуга, която намалява взаимодействието между пътниците и полета на екипажа.

На борда всички пътници на Qatar Airways са снабдени с безплатен защитен комплект. В торбичката с цип ще открият хирургическа маска за лице за еднократна употреба, големи ръкавици без прах за еднократна употреба и гел за дезинфекция на базата на алкохол. Авиокомпанията е въвела и щитове за лице за еднократна употреба за възрастни и деца.

За подробности за всички мерки, които са били приложени на борда и в HIA, моля, посетете http://qatarairways.com/Safety

Qatar Airways изпълнява повече от 500 полети седмично до над 75 дестинации. Разнообразието от модерни самолети означава, че може да продължи да лети, като предлага подходящия капацитет на всеки пазар, за да бъде търговски и екологично устойчив.

Паркът на авиокомпанията от 49 Airbus A350 и 30 Boeing 787 е идеалният избор за най-стратегически важните маршрути за дълги разстояния до Северна и Южна Америка, Европа и Азиатско-Тихоокеанския регион.

За Qatar Airways:

Qatar airways

Многократна награждавана, Qatar Airways беше обявена за „Най-добрата авиокомпания в света“ от World Airlines Awards за 2019 г., управлявана от международната организация за рейтинг на въздушен транспорт Skytrax.

Освен това бе наградена като „Най-добрата авиокомпания в Близкия Изток“, „Най-добрата бизнес класа в света“ и „Най-доброто място в бизнес класа“,  като признание за първокласния си опит в бизнес класата, Qsuite.

Нейният център, международното летище Хамад (HIA), беше обявено за „Трето най-добро летище в света“ от наградите Skytrax World Airport Awards 2020 сред 550 летища в целия свят.

В допълнение, HIA беше избрано за „Най-доброто летище в Близкия Изток“ за шеста поредна година и „Най-добро обслужване на персонала в Близкия изток “за пета поредна година.

Qsuite, патентован продукт на Qatar Airways, разполага с първото по рода си двойно легло в бизнес класа, както и паравани, които се отдалечават, което позволява на пътниците в съседните седалки да създадат собствена частна стая, първа по рода си в бранша.

Qatar Airways беше първият превозвач от Персийския залив, който се присъедини към глобалния авиокомпания алианс oneworld, като даде възможност на своите пътници да се възползват от повече от 1000 летища в над 160 държави, с 14 250 излитания на ден.

Oryx One, развлекателната система на Qatar Airways предлага на пътниците до 4000 възможности за забавление от най-новите блокбастър филми, телевизионни сериали, музика, игри и много други.

Пасажерите, които летят с Qatar Airways, обслужвани от нейните самолети B787, B777, A350, A380, A319 и избрани самолети A320 и A330, също така могат да поддържат връзка с приятелите и семейството си по целия свят, като използват бордовия Wi-Fi и GSM услуга.

Qatar Airways  подкрепя редица вълнуващи международни и местни инициативи. Авиокомпанията е  официален партньор на FIFA.

И е основен спонсор на много спортни събития от най-високо ниво, включително Световното първенство на FIFA 2022, отразяващи ценностите на спорта като средство за обединяване на хората.

Qatar Airways Cargo, един от водещите международни превозвачи на въздушни товари, обслужва над  60 дестинации за товарен превоз на планетата чрез своя хъб Doha от световна класа. А също така доставя товари до повече от 160 ключови посоки за бизнес и развлечения в световен мащаб близо 250 самолета. Карговият флот на Qatar Airways включва два товарни Boeing 747-8, 21 товарни  Boeing 777 и пет товарни Airbus A330.

Qatar Executive е подразделението за частни самолети на Qatar Airways Group. Луксозни джет услуги са достъпни за световните чартъри на борда на изцяло собствения флот на оператора. Qatar Executive е стартиращият клиент за G700 на Gulfstream, първият в света оператор на търговски услуги на Gulfstream G500 и най-големият търговски оператор на G650ER в световен мащаб. Портфолиото на Qatar Executive включва също управление на въздухоплавателни средства, поддръжка и услуги с фиксиран оператор.